دوره های ویژه نوجوانان Intermediate

این دوره  آموزشی ویژه رده سنی 13 سال به بالا بوده و زبان آموزان نوجوان طی استمرار ترم ها با نوعی از زبان آشنا می شوند که ایشان را نه تنها برای رویارویی با موقعیت های روزمره آماده می کند، بلکه توانایی فهم و ارتباط با مفاهیم ساده علوم (به زبان انگلیسی) را که عمدتا” در مدارس استفاده می گردد برایشان فراهم می کند. کتاب های این دوره، سری کتاب های تین تو تین از انتشارات آکسفورد است که جزو جدیدترین کتاب های آموزشی دنیا برای نوجوانان بوده که در3 مقطع تدریس می شوند. علاوه بر آن، در این دوره با توجه به سطح زبان آموزان کتاب های کمک آموزشی نیز برای تقویت مهارت شنیداری معرفی می شود مانند کتاب Tactic for listening برای بهبود مهارت Listening و همچنین انواع پادکست های مناسب سطح زبان آموزان، به منظور آشنایی بیشتر با انگلیسی روزمره استفاده می شود.  

جمع بندی دروس در پایان هر یونیت در قالب پروژه های متنوع و جذاب فردی یا گروهی، تقویت تمام مهارت ها به ویژه توانایی مکالمه ، آموزش زبان با ترکیب دو جنبه استفاده روزمره و آکادمیک در حد دروس عمومی مدارس انگلیسی زبان از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دوره هستند.

Intermediate 1

این سطح که شامل کتاب  تین تو تین 1 بوده و در 3 ترم آموزشی تدریس می شود. پس از پایان این دوره زبان آموزان مفهوم کلی آنچه بیان می شود را درک می کنند. آن ها قابلیت خواندن و نوشتن متون ساده را داشته و توانایی شرکت در مکالمه های مرتبط به موضوعاتی که برایشان آشنا بوده و یا به آن ها علاقمند هستند، را دارند.

در پایان این مقطع، زبان آموزان می توانند عبارات ابتدایی در شرایط خاص را درک کرده و با جملات ساده که گاها ناقص بوده و یا ایرادات گرامری دارند، در زبان دوم ارتباط برقرار نمایند.

Intermediate 2

این سطح شامل کتاب تین تو تین 2  بوده و همچنین کتاب های کمکی جهت افزایش سطح شنیداری و گفتاری در کلاس ها تدریس می شود. زبان آموزان در این سطح بر نوشتار و استفاده از مجلات ساده کاملا مسلط بوده و می توانند در تبادل اطلاعات غیر پیچیده و گاها پیچیده شرکت نمایند. در این مرحله، دایره لغات و واژگان به شدت افزایش می یابد.این دوره در این مقطع زبان آموزان علاوه بر افزایش دایره واژگان و ساختار های دستوری، در کنار روان ترشدن، قادر به تولید جملات مرتبط و پیوسته بوده و می توانند به صورت معنی دار ارتباط برقرار نمایند. در ضمن زبان آموزان در این سطح قادرند تا در صورت بروز اشتباه، و اگر به طریقی به اشتباهشان اشاره گردد، سعی کنند تا اشتباه خود را تصحیح نمایند.

Intermediate 3

این سطح شامل کتاب تین تو تین 3 بوده و همچنین کتاب های کمکی جهت افزایش سطح شنیداری و گفتاری در کلاس ها تدریس می شود. دوره intermediate3  نیز مانند دوره‌های قبلی و دوره بعدی از سه مرحله تشکیل شده است. در این دوره شما می‌توانید در سطح بالاتری نسبت به قبل مکالمه انجام دهید. البته تمرکز آموزش‌ها علاوه بر مکالمه، روی سایر مهارت‌ها یعنی listening، reading و writing نیز هست. برای ارتقای این مهارت‌ها باید به خوبی گرامر و کلمات را بیاموزید و بر آن‌ها مسلط شوید. تسلط شما باعث ارتقای دانش زبان انگلیسی و عدم فراموشی می‌شود.

بعد از اتمام این دوره ها، زبان آموزان مدرک پایان دوره نوجوانان را دریافت کرده و می توانند در دوره بزرگسالان ایرانتاک شرکت کنند.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد انواع کلاس ها و تاریخ آغاز و پایان هر ترم با ایرانتاک تماس حاصل فرمایید